onsdag 23 februari 2011

Hänt

Nytt inlägg idag. I all sin korthet:

*Så pinsamt det är att jag inte hunnit uppdatera, bara för att jag har haft annat att göra.
Så här får det inte se ut när jag börjar jobba. Att blogga är ju sjukt roligt faktiskt.

*Jag har fixat lägenhet på Söder. Den ska jag flytta in i snart.

*På lördag ska jag på klassåterträff med högstadieklassen. Det blir väl spännande!?
Särskilt med tanke på min relation till Robertsfors. Jag meddelar hur det gick i ett senare inlägg. Får inte missas.

*Nu är vi typ 10 pers från klassen som ska jobba i Stockholm. Det tycker jag är kul.

*Mindre roligt: Betala deposition för lägenhet, betala två hyror, köpa ny telefon pga en som gått sönder. Men: Ni får hälsa på mig i Stockholm kära vänner. Alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar