torsdag 10 februari 2011

Psykologiskt test + JOBB

Hej!

Fick just jobb i Stockholm, så nu blir det spännande att få se hur bloggen klarar detta.
Jag vill nu att mina kära läsare gör ett psykologiskt test:


Om ni vill får ni berätta vad ni svarade, här kan ni (efter att ni själva gjort testet så att ni inte blir påverkade av mina svar) se vad jag tänkte på:


...................................................



1. Karin
2. Räv
3. Klappar räven
4. Medium, fast åt det större hållet.
5. Nej
6. Det är vackert dukat och det står en massa tallrikar och bestick där.
7. Guld
8. Dricker ur den och tar med mig den.
9. En sjö.
10. Jag simmar genom den.

Analysen av mig själv blev alltså:

Karin är den viktigaste personen i mitt liv. Jag upplever att vår vänskap är guld värd, men min attityd till Karin är att jag dricker ur henne och tar henne med mig. Hoppas att jag ger någonting tillbaka... ;)

Jag är intresserad av att lösa mina problem på ett aktivt sätt och jag har en öppen personlighet. Synd bara att jag är deprimerad eftersom jag inte föreställde mig folk eller mat på köksbordet - hispig mun på det!

Och min libido är som en sjö, och den är så viktig för mig att jag väljer att simma.

Det låter väl precis som jag?
Festligt test tycker jag ändå!


Nu: fixa boende, säga upp korren, komma in i arbetslivet und so weiter.
Det blir NAJS!

2 kommentarer:

  1. Mitt sätt att lösa problem är att ta på dem, känns sunt. Annas sätt att lösa problem är att titta på dem, känns... dysfunktionellt.

    Vi skrev båda "liten bäck" och att vi "hoppar över den", känns sorgligt.

    Den viktigaste personen i Annas liv är "A lumberjack". Jag tänker inte säga mer om det.

    SvaraRadera
  2. Den viktigaste personen i mitt liv är jag själv.

    Mina problem har storleken av en mördarsnigel, och mitt sätt att lösa problemen är att äcklad ta ett långt kliv över dem.

    Jag kan uppbåda en vilja att lösa mina problem i storleksordningen av två rum och kök.

    Är glad.

    Min relation till mitt eget jag är tydligen inte särskilt hållbar. Jag är beredd att ta mig själv till återvinningscentralen.

    Min könsdrift är stort som ett världshav, som jag för övrigt simmar i.

    Hmmmm

    SvaraRadera