måndag 14 februari 2011

Söker boende i Sthlm...

Har fått en del svar.
Det flesta ser ut ungefär så här:

"Hej!
Jag har förslag till dig!
En perfekt planerad,ljus och mysig bostads del i 3/A-90kvm,högst upp med
hiss,kabl TV, bredband,tvättmaskin-törk,solig
balkong,säkerhetsdör,insynsfri läge, lungt och grönt SKB-område.
Du får fint fräch egen och möblerat rum,toa rum,kläd.kam.stor solig
balkong ,bredband ,kabl-tv,tvättmaskin-tork,mm.Tillgång till vard. rum
kök och badrum.Goda kommunikaton till stan,som tar,16-17 min komunalt,
samt nära till centrum med mataffärer T-bana-, Pendaltåg- och bussar
till
Universitet,Kista,Solentuna,SpångaC,Jakobsberi,Välingbi.Hyra,inflyttning
sdatum kan vi komma överens om och bestämma ett dattum som passar
båda.Själv klar,du kan flytta omgående.
Du er välkommen komma och titta på lägenheten när passar till dig om
inte försent.Jag är glad,lugn ,rök och djurfri med stur respekt för
andra.Andra förslag; Om du vill att jag träffa dig,då kan vi lika bra
tillsammans åka åch du kan titta på lägenhet.Jag jobbar måndag till
fredag; 07-17h. Om detta låter intressant för dig hör av dig antingen via
mejl eller telefon.

Mvh..."
Det är söta förslag, men jag blir lite förvirrad dem och dessutom har jag folk som vill komma och kolla på mitt nuvarande korridorsrum. Hej och hå. Och nu måste jag sluta för jag har inte tid med det här egentligen. Börjar jobba den 7:e mars. Det är snart. 1 månads introduktion ska jag ha. EN MÅNAD liksom. Det känns väldigt bra. 
PUSS PÅ ER OCH HA EN FIN ALLA HJÄRTANS MINA SMÅ HJÄRTAN. och "stura" hjärtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar